.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار جویبار در یک نشست خبری اعلام کرد :
افتتاح 20 پروژه عمرانی در 20 ماه در شهر جویبار / هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود ندارد
شمال نیوز : محمد نژاد از اجرای خواهر خواندگی جویبار با یکی از شهر های داغستان ، احداث سینما ، استخر و ساماندهی جمعه بازار را از برنامه های آتی شهرداری جویبار عنوان کرد.....
افتتاح 20 پروژه عمرانی در 20 ماه در شهر جویبار / هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود ندارد

شمال نیوز: شهردار جویبار از افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی و خدماتی در ۲۰ ماه آینذه در شهر جویبار خبرداد و گفت : به مردم جویبار قول می دهم که شهری آباد و زیبا در انتظارشان خواهد بود .

به گزارش شمال نیوز، دکتر همت محمد نژاد که در جمع خبرنگاران گفتگو می کرد بااعلام اینکه حدود ۵۰۰ کوچه خاکی در شهر جویبار وجود دارد، اظهار کرد: با بدهی ۱۷ میلیارد تومانی شهرداری که از دوره های  قبل به جای مانده ، نمی توانیم همه مشکلات این حوزه را فوری حل کنیم اما سعی خواهیم کرد اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در این شهر متوقف نشود.

 

شهردار جویبار افزود : تمام تلاشمان این است که علی رغم محدودیت های بودجه ای فعالیت ها و پروژه های زیرساختی را در اولویت قرار دهیم چرا که بنده در هر جایی که فعالیت داشتم به سال های دور نگاه می کردم . هرچند در پروژه های زیر ساختی نظیر کانال و .... نمود عمومی وجود ندارد اما مهم این است که آیندگان با پروژه های زیرساختی امروز شهرداری در آینده رفاه زندگی کنند .

وی با اشاره به اینکه با همکاری وتلاش شبانه روزی  نیروهای شهرداری و اعضای شورای شهر ، جویبار در ریل توسعه قرار گرفته است، ادامه داد : بودجه عمرانی شهرداری در سالجاری ۳۶۹ میلیون تومان است در حالی که این اعتبار در سال گذشته مبلغ ۴۶۹ میلیون تومان بوده است و شاهد کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی در حوزه اعتبارات عمرانی در شهر جویبار هستیم .

محمد نژاد تصریح کرد: خوشبختانه با پی گیری های صورت گرفته مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت میدان آزادگان تا سه راه شورکاء و همچنین از محل ستاد بحران برای احداث کانال آب های سطحی ، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان ابلاغ شده است.

شهردار جویبار در ادامه با تاکید براینکه در عزل و نصب هامشورت می کنیم و  هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود ندارد ، گفت: تغییر و تحول در سیستم موجب پویایی آن مجموعه خواهد شد و نگاه ما نگاه هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت هاست و بدنبال نیروسوزی در بدنه شهرداری نیستیم.

محمد نژاد افزود: در جمع آوری زباله هنوز به نقطه ایده آل نرسیدیم ، اما با افتتاح کارخانه زباله سوز ساری از سال آینده زباله شهر جویبار که حدود ۵۵ تن در روز است به این مرکز زباله سوز منتقل و مشکل اعظم زباله شهر جویبار مرتفع خواهد شد.

وی از سرمایه گذاری یک شرکت در جویبار خبردادو گفت: کارخانه صنایع تبدیل در این شهر احداث و حدود ۸۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

محمد نژاد از اجرای خواهر خواندگی جویبار با یکی از شهر های داغستان ، احداث سینما ، استخر و ساماندهی جمعه بازار را از برنامه های آتی شهرداری جویبار عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.